Všeobecné obchodní podmínky společnosti Karosář.cz s.r.o.


  1. Úvodní ustanovení
    1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují podmínky poskytování služeb společnosti Karosář.cz s.r.o., IČO: 24805327, se sídlem Hoškovice 22, 295 01 Mnichovo Hradiště (dále jen „Poskytovatel“), a upravují práva a povinnosti Poskytovatele a jeho zákazníků (dále jen „Zákazník“) při poskytování služeb v oblasti oprav karoserií vozidel, zejména metodou Paintless Dent Repair (PDR).
    2. Tyto VOP jsou nedílnou součástí každé smlouvy o poskytnutí služeb mezi Poskytovatelem a Zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před zněním těchto VOP.
  2. Předmět smlouvy a poskytované služby
    1. Předmětem smlouvy je závazek Poskytovatele provést na vozidle Zákazníka opravu karoserie, především beztlakovou metodou PDR, nebo jiné úkony specifikované v zakázkovém listu (dále jen „Služby“), a závazek Zákazníka zaplatit sjednanou cenu.
    2. Poskytovatel je oprávněn zapojit do plnění Služeb třetí osoby, přičemž za jejich činnost odpovídá, jako by šlo o činnost vlastní.
    3. Rozsah Služeb je vždy stanoven individuálně dle dohody mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.
  3. Uzavření smlouvy
    1. Služby lze objednat osobně, telefonicky, prostřednictvím online formuláře na webových stránkách Poskytovatele nebo e-mailem.
    2. Zákazník poskytne Poskytovateli přesné informace o vozidle, rozsahu škod a dalších okolnostech potřebných k řádnému poskytnutí Služeb.
    3. Na základě obhlídky vozidla je stanoven předběžný odhad Služeb. Finální cena může být upravena podle skutečně zjištěného rozsahu poškození a nákladů na provedení Služby. V případě, že skutečná cena Služby přesáhne předběžný odhad o více než 15 %, zavazuje se Poskytovatel informovat o této skutečnosti Objednatele bez zbytečného odkladu poté, co ji zjistí.
    4. Smlouva je uzavřena akceptací Poskytovatelem vyhotoveného a předaného zakázkového listu. Akceptaci je možné učinit písemně, elektronicky prostřednictvím e-mailu, nebo jiným prokazatelným způsobem (např. sms zprávou). Okamžikem doručení akceptace Objednatele Poskytovateli se smlouva považuje za uzavřenou.
    5. Místem plnění Služby je adresa servisu uvedená v zakázkovém listu.
  4. Cena a platební podmínky
    1. Finální cena za Služby je stanovena individuálně dle rozsahu prací, použitých dílů, potřeb lakování a dalších specifikací na provedení Služeb. Ceník dostupný na https://www.karosar.cz/cenik/ má pouze informativní charakter a slouží jako pomůcka pro výpočet ceny.
    2. Cenu za Služby je možné uhradit hotově, převodem na účet Poskytovatele nebo prostřednictvím pojistného plnění.
    3. Pokud pojišťovna neuhradí plnou cenu opravy (např. z důvodu spoluúčasti, DPH nebo krácení plnění), je Zákazník povinen rozdíl uhradit před převzetím vozidla.
    4. Vozidlo nebude Zákazníkovi vydáno před úplným uhrazením ceny poskytnutých Služeb, nebo doručením krycího dopisu od pojišťovny.
  5. Termín plnění
    1. Termín Služeb je sjednán individuálně. Zhotovitel si vyhrazuje právo přiměřeně prodloužit sjednaný termín.
    2. O každém prodloužení termínu bude Zákazník informován bez zbytečného odkladu.
    3. Zákazník je povinen vozidlo předat ve sjednaném termínu a stavu vhodném k provedení Služeb. Nepředání vozidla ve sjednaném termínu může být důvodem k přiměřenému posunutí termínu dokončení Služeb.
  6. Odpovědnost za vady a reklamace
    1. Poskytovatel je povinen upozornit Zákazníka na nevhodnost jeho pokynu či požadavku na provedení Služeb. V případě, že Zákazník na takovém pokynu či požadavku dále trvá nenese Poskytovatel odpovědnost za vady způsobené v souvislosti s takovým pokynem nebo požadavkem.
    2. Poskytovatel odpovídá za vady, které mělo provedené dílo při převzetí Zákazníkem.
    3. Zákazník je povinen vady oznámit bez zbytečného odkladu na adrese Poskytovatele nebo na emailové adrese info@karosar.cz.
    4. Reklamace musí být uplatněna písemně s popisem vady. Poskytovatel je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu. V případě, že je Zákazník spotřebitelem nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění Zákazníkem.
    5. Reklamace se nevztahuje na vady, které nebyly předmětem poskytovaných Služeb.
  7. Zvláštní ustanovení k pojistným událostem
    1. V případě opravy z titulu pojistné události je Zákazník povinen poskytnout veškeré podklady a součinnost potřebnou k uplatnění nároku u pojišťovny. V případě, že Zákazník neposkytne potřebnou součinnost, může to mít vliv na sjednaný termín provedení Služeb a/nebo na jejich cenu.
    2. V případě opravy hrazené z pojistného plnění Zákazník udělí Poskytovateli plnou moc k zastupování při jednání s pojišťovnou.
  8. Povinnosti Zákazníka
    1. Zákazník je povinen si vozidlo převzít bez zbytečného odkladu poté, co byl o provedení Služeb Poskytovatelem informován, nejpozději do 5 pracovních dní. V případě prodlení s převzetím vozidla o více jak 10 pracovních dní je Poskytovatel oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši 1.000,-Kč za každý den prodlení s převzetím vozidla. Uvedené ustanovení se uplatní i v případě, že k vydání vozidla nedošlo z důvodu neuhrazení ceny za Služby.
  9. Ochrana osobních údajů
    1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR) a souvisejícími právními předpisy.
    2. Účelem zpracování je uzavření a plnění smlouvy, komunikace se Zákazníkem a vyřízení pojistné události.
    3. Podrobnosti jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“, který je dostupný na webu Poskytovatele: https://www.karosar.cz/ochrana-osobnich-udaju-cookies/.
  10. Smlouvy uzavírané distančním způsobem
    1. Zákazník, který je spotřebitelem, může odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů. Odstoupení od smlouvy je v takovém případě možné jakýmkoliv jednoznačným prohlášením učiněným vůči Poskytovateli.
    2. V případě, že Zhotovitel již zahájil plnění Služby, je Zákazník povinen uhradit cenu za tu část služby, která byla k datu odstoupení provedena.
  11. Závěrečná ustanovení
    1. Tyto VOP nabývají účinnosti dne 6. 10. 2025.
    2. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto VOP jednostranně měnit. Změny jsou účinné dnem jejich zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele.
    3. Právní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Veškeré spory budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
    4. Neplatnost nebo neúčinnost některého ustanovení těchto VOP nemá vliv na platnost ostatních ustanovení.