Aktuální volné pozice

Obchodní asistentka


Hledáte samostatnou pracovní pozici s akční náplní? Nechcete si práci jen odsedět? Pokud ano, rádi se s Vámi setkáme! Hledáme energickou a akční osobnost s obchodními dovednostmi.

Náplň práce:

  • administrativní a organizační podpora vedení společnosti
  • administrativní podpora chodu kanceláře (fakturace, zpracování fotodokumentace, emailová komunikace)
  • podíl na chodu a strategii firmy
  • udržování stávajících obchodních vztahů
  • služební cesty v rámci ČR

Náplň práce v hlavní sezóně (květen – září):

  • plánování a organizace termínů oprav (komunikace pojišťovna/ servis/ zákazník/ technik)
  • koordinace techniků (v sezóně až 30 techniků)
  • zákaznická podpora, každodenní komunikace se zákazníky v rámci pojistných událostí

Požadujeme:

  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • základná znalost účetnictví (úč. program Helios výhodou)
  • velmi dobrá práce na PC (výborná znalost MS Office)
  • pokročilá znalost anglického jazyka
  • ŘP sk. B
  • odolnost vůči stresu (sezónní zatížení)
  • časovou flexibilitu, ochotu k přesčasům v období květen – září
  • reprezentativní vystupování

Nabízíme:

  • nadprůměrné a motivující finanční ohodnocení
  • zajímavou, akční práci v úspěšné dynamické firmě
  • samostatnou pracovní pozici
  • služební telefon
  • notebook
  • přátelský tým
  • práci na plný úvazek

V případě zájmu nás prosím kontaktuje emailem na info@karosar.cz.